سرویس ها و خدمات اپراتور ها در اربعین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سامانه پیامک اس ام اس تبلیغاتی و ارسال انبوه پیامک و آدرس smsnovin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 33
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 93
:: بازدید سال : 342
:: بازدید کلی : 1765

RSS

Powered By
loxblog.Com

پنل ارسال اس ام اس رايگان سامانه پيامک سامانه پيامکي پيامک تبليغاتي ارسال پيام

سرویس ها و خدمات اپراتور ها در اربعین
شنبه 29 آبان 1395 ساعت 16:41 | بازدید : 90 | نوشته ‌شده به دست امیدان | ( نظرات )

اپراتور ها عراق

اربیعن ارسال پیامک در اپراتو عراقی رایگان …

قبلا  تعرفه ارتباط موبایلی با  عراق در ایام اربعین  از بیست و سوم آبان ماه تا سوم آذرماه را به نصف قیمت کاهش داد و هر دقیقه مکالمه برای زائران را ۵۵۰ تومان اعلام شد

اما ایران هایی که در ایام اربعین در عراق بودند مدعی شده اند که این نرخ برای آنها محاسبه نمی شود و تعرفه ارتباطات در این کشور متفاوت از آن چیزی است که پیش از این وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کرده اند.

اگر از ایران با اپراتورهای عراقی در  اربعین تماس بگیرید دقیقه ای ۵۵۰ تومان برای شما محاسبه می شود.

ارسال پیامک در  اپراتورهای عراقی برای ایرانیان با اپراتور ایرانی و مقیم عراق  رایگان شده است و ۵۵۰ تومان برای 1 دقیقه  از ایران به هرکدام از اپراتورهای عراق محاسبه می شود.

رومینگ اپراتور های ایرانی در عراق  حدود ۹۰۰ تومان به برای 1 دقیقه می باشد .

نرخ اینترنت نیز برای هر مگابایت  ۴۴۰ تومان برای مشترکین ایرانی که به اپراتور عراقی وصل میشد محاسبه می شود.

پیامک رایگان

==================================================================

ایرانسل

 اینترنت ایرانسل رایگان است

مراکز شبانه‌روزی  ایرانسل در مرز مهران، چزابه و شلمچه، همچنین در مناطق شارع حولی، صافی صفا و صحن حضرت زهرا(س) حرم مطهر امام‌علی(ع) در شهر نجف، عمودهای شماره 2، 203، 257، 403، 707، 1120، 1162، 1394 و 1411 در مسیر نجف به کربلا و نیز در مناطق شارع‌الشهدا، باب‌القبله و شارع‌العباس در کربلای معلی راه‌اندازی شده ارایه سرویس به مشترکین ایرانسل می دهند.

تعرفه ایرانسل  تا روز 3 آذر برقرارادامه داردو  بیستو چهارم آبان‌ هزینه تماس کاربران ایرانسل با ایران و ارتباط در کشور عراق هر یک دقیقه 990 تومان  خواهد بود تماس دقیقه‌ای 550 تومان، ارسال پیامک 490 تومان و اینترنت 490 تومان به ازای هر  یک مگابایت اعمال خواهد شد.

ایرانسل در این ایام به زائران اربعین اینترنت رایگان خواهد داد. زائرانبدون نیاز به داشتن شارژ در موجودی سیم کارت خود، از اینترنت رایگان ایرانسل استفاده خواهند کرد.

برای استفاده از این خدمات *111*8# را در ایران یا عراق انجام دهیدپیشنهاد ویژه اربعین ایرانسل رایگان خواهد بود و نیازی به داشتن شارژ در حساب ایرانسلی ندارد و استفاده از آن فقط در عراق  از روزبیست  آبان تا سوم آذر 95 چهار ده روزامان پذیر است.

ایرانسل اعلام کرده  قبل از خروج از کشورسرویس  رومینگ ایرانسل  را با  *111*1# فعال کنید.

oo1===================================================================

 

رایتل

قرارداد بسته شده بین اپراتور رایتل با دو اپراتور عراقی کورک و آسیاسل به مشتراکان رایتل  اینترنت، تماس و پیامک با تعرفه عادی و یا بسته‌های تخفیفی مخصوص اربعین در کشور عراق خواهد داد.این بسته ها شامل بسته مصرفی =تماس و پیامک  =بسته های اینترنتی  می باشد همه کاربران رایتل در عراق می توانند از این سرویس اسفتده کنند

با خرید رومینگ  سیم کارت رایتل خود را در کشور عراق در شبکه اپراتور کورک خواهید داشت و برای استفاده از بسته مصرفی  بیست دقیقه تماس صوتی و ده عدد پیامک بیست هزارتومان هزینه برای شما در بر خواهد داشت

 کاربران رایتل  که می خواهند از اینترنت استفاده کنند دو نوع بسته با حجم صد و دویست مگابایتی و با قیمتسی و پنج هزار  و پنجاه هزارتومان در دست رس آنها خواهد بود.

.77777

معرفی کدهای دستوری ویژه اربعین رایتل

اگر مشترک رایتل هستید  هزینه ارسال بیست هزار تومان و کد #۳*۶*۱*۱۴۲* از بیست دقیقه تماس صوتی و ده پیامک می توانید بهره مند شوید.

 دو بسته صد و دویست مگابایتی نیز با قیمت سی و پنج و پنجاه هزار تومان  با کد  #۱*۶*۱*۱۴۲* و #۲*۶*۱*۱۴۲* اگر شماد نیاز به اینترنت در کشور راق دارید می توانید استفاده کنید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: